העסקת עובדים בארה״ב

לחיצת יד של העסקת עובדים

מאמרים בנושא

שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
תוכן עניינים

חברות רבות מעוניינות לנצל את התנאים הנוחים והרגולציה הנמוכה במדינות השונות בארה״ב וכך לפתח את פעילותם העסקית מעבר לים. כאשר חברה ישראלית מרחיבה את פעילותה העסקית לארה״ב, יש צורך להתייחס למספר רבדים טרם ה”קפיצה למים העמוקים״. אחת הסוגיות המרכזיות אליהן יש להתייחס היא אופן העסקת עובדים בארה״ב.

חברת ׳אדקו׳ מספקת פתרונות עסקיים לחברות בארץ ובעולם ומספקת ללקוחותיה שירותי גיוס והעסקה במדינות רבות ברחבי העולם, כולל בארצות הברית. מה הן המשמעויות של העסקת עובדים בארה״ב? מהן שיטות ההעסקה השונות? 

במאמר הבא תוכלו לקבל את התשובות לשאלות אלו!

 

העסקת עובדים בארה״ב – מהם האתגרים המרכזיים?

הדבר המרכזי שחשוב לזכור הוא שארה״ב איננה מקשה אחת. מדובר ב-50 מדינות שונות, כאשר מלבד הדין הפדרלי, לכל מדינה יש רגולציה שונה, למשל בכל הנוגע לדיני עבודה, זכויות עובדים, ועוד. 

בנוסף על כך, בהתייחס להליכי הגיוס, ישנם הבדלים תרבותיים ומקצועיים בין ישראל לארה״ב אשר חשוב לשים עליהם דגש כאשר ניגשים להעסקה בארה״ב. לדוגמא, בישראל מקובל לבצע מבחנים מקצועיים במהלך תהליכי המיון, דבר אשר אינו מקובל בארה״ב ועשוי להבריח חומר אנושי איכותי, כאשר במקום זאת מומלץ לבצע בדיקות רקע כלליות.

חוסר היכרות עם המדינה המיועדת בארה״ב בה מעוניינים לפעול, עשוי להוביל לטעויות יקרות. חשוב להכיר את השטח על בוריו טרם התחלת פעילות עסקית בניסיון להגשים את “החלום האמריקאי”. בכדי להתמודד עם האתגרים המרכזיים הנובעים מהעסקת עובדים בארה״ב, ניתן לקבל סיוע על ידי חברת ׳אדקו׳ ישראל אשר מספקת פתרונות עסקיים גלובלית. 

 

כיצד באים לידי ביטוי שירותי ההעסקה של ׳אדקו׳ בארה”ב?

ישנן שלש דרכים מרכזיות להעסיק עובדים בארה״ב. לכאורה, ניתן להעסיק עובדים באופן ישיר באמצעות מיון וגיוס עצמאי על ידי החברה הישראלית המגייסת והעסקה ע”י חברת הבת האמריקאית (אם קיימת).

במרבית המקרים, העסקה ישירה מתאימה לחברות ישראליות בעלות ביסוס גדול במדינה המדוברת בארה״ב. ללא תנאים אלו, העסקה ישירה היא בעלת מגבלות רבות, ולכן חשוב להכיר את החלופות השונות אשר יכולות להוביל לחסכון משמעותי במשאבי החברה. 

כאשר מדובר בפרויקטים מוגדרים, מומלץ לשקול את השירותים השונים שחברת ׳אדקו׳ מציעה ללקוחותיה. ניתן להשתמש בשירותי פיירול, בהם ‘אדקו’ היא המעסיק בפועל (בעלת יחסי עובד/מעביד עם המועמד) ומספקת לעובדים את מלוא ההטבות ע”פ חוק וע”פ דרישת הלקוח.

׳אדקו׳ אחראית על ניהול כלל ההיבטים הקשורים בהעסקה, כאשר הטיפול בהיבטים העסקיים והמקצועיים נשאר בידי הלקוח. באופן זה חברה יכולה לקבל שירות מעובדים בארה״ב ללא התעסקות בבירוקרטיה הכרוכה, תוך שמירה על גמישות עסקית מרבית. 

שירותי מיקור החוץ של ‘אדקו’ מומלצים לחברות אשר מעוניינות לבצע פרויקט אשר חורג באופן משמעותי מתחום מומחיות החברה. מיקור חוץ מתבצע באופן בו ‘אדקו’ אחראית על ביצוע הפרויקט מתחילתו ועד סופו, לרבות ניהול כוח האדם. ודואגת לתפעול הפרויקט מקצה לקצה.

ל׳אדקו׳ שירותים רבים נוספים אותם מבצעת עבור לקוחותיה בארה”ב ביניהם – שירותי גיוס והשמה, שירות MSP, מיקור חוץ – שירות מנוהל, שירותי פיירול, שירותי העסקה ועוד. לשירותי העסקה של ׳אדקו׳ קיים יתרון ברור – ׳אדקו׳ מספקת שירות ללא תחרות, חוסכת זמן ומשאבים יקרים ללקוחותיה, ובכך, מסייעת להן להביא את תועלתן העסקית למקסימום. 

 

כמה מילות סיכום

העסקת עובדים בארה״ב מציבה אתגרים משמעותיים בפני חברה המעוניינת לפתח פעילות עסקית בארה״ב. ישנן צורות העסקה רבות, אשר דורשות מידה שונה של מומחיות והיכרות עם השוק המקומי, דיני העבודה והרגולציה.

מומלץ להסתייע בשירותיה של ‘אדקו’, אשר יכולה לסייע לחברה לבצע את השידוך האופטימלי בין החברה לבין ספקי השירות (העובדים) בארה״ב, ועל ידי כך לחסוך מהחברה התעסקויות רבות ואף טעויות אפשריות אשר עלולות לנבוע מחוסר היכרות עם הסביבה הייעודית. 

אדקו ישראל הינה חברת ניהול פתרונות עסקיים גלובלית גדולה ומבוססת אשר מספקת שירותים לאלפי לקוחות ברחבי העולם. ׳אדקו׳ מעניקה ללקוחותיה ייעוץ מקיף ומלא במגוון רחב של תחומים. 

דרך עזרתה של ׳אדקו׳, חברות ישראליות וזרות, זוכות להזדמנות עסקיות רבות תוך הרחבת פעילותן בארה״ב או בכל מדינה מבוקשת, וזאת תוך הבטחת השירות המקצועי והטוב ביותר שיש לשוק להציע. 

שירותיה של ׳אדקו׳ מתואמים ככפפה ליד צרכי הלקוח המסתייע בשירותיה. 

צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!

שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
דילוג לתוכן