מה צריך לדעת לגבי לעבוד בחברה ישראלית בחוץ לארץ
חברות השמה מקומיות בישראל מגייסות עובדים לעבוד גם בחברה ישראלית בחוץ לארץ. שירותי מיקור חוץ נדרשים בענף ההייטק הבינלאומי שסובל ממצוקה של כוח אדם משכיל, מנוסה, ואיכותי. לכן במקרים רבים בהם יש דרישה גדולה לעובדים מיומנים, החברות פונות לשירותי חברות השמה לקבלת שירותי מיקור חוץ עבור מחלקות הגיוס, על מנת לגייס עובדים לעבוד בחברה ישראלית בחוץ לארץ.
עבודה בחוץ לארץ
לחברות השמה מיקור חוץ יתרונות רבים מכיוון שהם יכולות להיכנס למשא ומתן פרטני מול עובדים עם סל כישורים ספציפי שחברת האם נדרשת ליכולותיהם. החברה יכולה להציע לעובדים מוכשרים ישראלים עבודה בחברה ישראלית בארה”ב בהם החברה מפעילה מרכזי מחקר ופיתוח.
שוק העבודה הקנדי
שוק העבודה הקנדי פותח אפשרויות במגוון רחב של מקצועות ומאפשר מדיניות הגירה פתוחה כאשר עובד מיומן מתקבל לעבודה בחברה קנדית או בחברה בינלאומית מקומית, קל לו מאוד לקבל ויזת עבודה לקנדה דרך מקום העבודה. ויזת עבודה לקנדה הפכה למצרך מבוקש בקרב עובדים מרחבי העולם. קנדה נחשבת לאחת הכלכלות העשירות והחזקות בעולם ורמת החיים של עובדים מיומנים בקנדה גבוהה במיוחד. לקנדה מדינות הגירה ליברלית מאוד, דבר שמביא לגיוון גדול במשאב האנושיים המקצועיים במדינה. בקנדה ישנם סוגים שונים של אישורי עבודה. אישור עבודה פתוח מאפשר למי שקיבל ויזת עבודה לקנדה לעבוד אצל כל מעסיק כשיר ולגיטימי בהתאם לתנאים המוגדרים בחוקי ההגירה. למשל בני זוג של עובדים שקיבלו היתר עבודה או עובדים צעירים של תכניות שהממשלה רוצה לקדם. הסוג השני של ויזת עבודה בקנדה הוא עם אישור עבודה ספציפי למעסיק. בבקשה זו פקידי ההגירה לוקחים בחשבון את ההשפעה של כניסת המועסק על המשק במדינה.
מיקור חוץ וחברת השמה לחברות הייטק וותיקה ומנוסה
אם אתם מעוניינים לעבוד בחברה ישראלית בחוץ לארץ או הנכם עובדים מיומנים שמחפשים ריילוקיישן ולהתחיל עבודה בחברה ישראלית בארה”ב, כדאי לכם להכיר את אדקו ישראל. החברה הינה הנציגה הישראלית של קבוצת אדקו העולמית שמוכרת כאחת החברות המובילות בעולם לפתרונות עסקיים ושירותי השמה מתקדמים. לחברת אדקו ישראל ניסיון רב לגיוס עובדים ישראלים מיומנים בארץ ובחוץ לארץ כלל רילוקיישנים ומיקור חוץ. החברה מעניקה שירותים מגוונים בתחומי משאבי אנוש וניהול פרויקטים אשר כוללים פתרונות העסקה, סקרי שוק, ניהול פיננסי, השמת בכירים וניהול משאבי אנוש.